Open/Close Menu Autoryzowany dealer marki Citroën w Gdyni - Orłowie. Poznaj aktualne oferty. Skontaktuj się z nami.
serwis Citroen

serwis CitroenChcemy przedstawić Wam usługę oferowaną przez Citroena, która dedykowana jest głównie dla warsztatów niezależnych.

Co to jest Citroen Service Box?

Citroen Service to nie tylko katalog części Citroen. Ta aplikacja internetowa ułatwia współpracę z Autoryzowanymi Dystrybutorami Części Zamiennych Citroen, takimi jak np. my – ASO 11 Gdynia – Orłowo. Pozwala na łatwiejsze zidentyfikowanie części zamiennych Citroen, weryfikowanie ich cen oraz zarządzanie zamówieniami.

Zaczynamy

Najpierw należy zarejestrować się na stronie service.citroen.com . Zmiana języka na polski znajduje się w prawym dolnym rogu strony głównej.

Polecamy rejestrację jako „Inny specjalista z branży samochodowej”. Sama rejestracja daje nam bezpłatny dostęp do:

AKTUALIZACJA 2019.12.: Nie ma już bezpłatnego dostępu.

  • katalogu części zamiennych Citroen, numerów referencyjnych i dokumentacji;
  • dokumentacji handlowej – katalog akcesoriów z numerami referencyjnymi;
  • koszyka umożliwiającego wysyłanie zamówień do Autoryzowanego Dystrybutora części Citroen (polecamy nasz sklep przy ASO11 w Gdyni – Orłowie);
  • instrukcji obsługi;

Katalog części

Części do konkretnego samochodu można lokalizować w katalogu na kilka sposobów:

  • podając numer VIN pojazdu – unikamy w ten sposób pomyłki;
  • definiując samemu model samochodu i silnika;
  • wybierając model z listy;

Dla danego pojazdu wybieramy układ jaki nas interesuje (przeniesienia napędu, silnik, kierowniczy, itd.), ewentualnie z kolejnej listy dokonujemy dokładniejszego wyboru aż w końcu otrzymujemy schematy poszukiwanego elementu, jak poniżej:

katalog części Citroen

* oczywiście jest też polska wersja językowa

Klikając wybraną część dodajemy ją do koszyka.

W koszyku sprawdzamy ceny części oraz zamawiamy u wybranego Autoryzowanego Dystrybutora Części Zamiennych Citroen.

Usługi abonamentowe

Dodatkowo, oprócz opisanych wyżej funkcji, Citroen Service posiada dodatkowo płatne funkcje, które dają dostęp do:

  • informacji z zakresu diagnostyki samochodów Citroen;
  • informacji z zakresu metod napraw samochodów Citroen;
  • szkoleń technicznych;
  • pomocy technicznej;

Abonament jest opcją do rozważenia dla niezależnych warsztatów samochodowych.

Zachęcamy Państwa do korzystania z Citroen Service!

Ułatwi to Państwu wybór części do zamówienia

oraz przyspieszy realizację zamówień przez nasz sklep.

Jeśli jednak nie macie Państwo dostępu, to zapraszamy do kontaktu z naszymi Doradcami poprzez:

formularz kontaktowy lub

pod numerem tel. 667 733 888 wew. 4 lub

mailem sklep@citroen.aso11.pl

  1. 27 grudnia 2019

    Guzik prawda. Nie można zarejestrować się w Citroen Service jako osoba prywatna, pomimo, że na początku niniejszego artykułu jest informacja: „Skorzystać z niej mogą również osoby, które samodzielnie dokonują drobnych napraw swoich samochodów”. Przy próbie rejestracji jest wprawdzie możliwość zaznaczenia opcji „osoba prywatna”, ale następnie pojawia się komunikat, że rejestracja jest przeznaczona tylko dla profesjonalistów i ładowanie strony po chwili się wyłącza (a dokładniej wraca do początku, do strony wcześniejszej, rejestracyjnej). Bardzo profesjonalne…

    • 1 stycznia 2020

      Proszę spróbować zarejestrować się jako „Inny specjalista z branży samochodowej”.

      • 8 marca 2020

        Ale trzeba podać m.in. nazwę firmy…

  2. 16 marca 2020

    Dostęp do katalogu części jest płatny, błąd w systemie czy zmiany?

    • 10 kwietnia 2020

      To nie blad tylko chęć zarobienia 🙁

  3. 20 marca 2020

    Bardzo ułatwiłoby sprawę gdyby Państwo opisali w jaki sposób dodać was do listy dystrybutorów i jak następnie zamówić u was części. Próba wybrania jakiejkolwiek części kończy się przekierowaniem na stronę do zakupu abonamentu.

    Pozdrawiam!

  4. 10 kwietnia 2020

    Witam. Pomawiam pytanie Marka. Czy dostep do katalogu jest juz platny czy blad czy cos zmienilo? Pozdrawiam

  5. 4 czerwca 2020

    Hej ludzie, prosimy o odpowiedz na pytanie czy dostęp jest płatny czy darmowy.

  6. 8 czerwca 2020

    w tym świecie (motoryzacyjnym) nimo nic zadarmo

  7. 9 czerwca 2020

    Potwierdzamy, że niestety dostęp do katalogu jest już płatny.
    Zachęcamy do kontaktu z naszym sklepem telefonicznie: 667 733 888 wew. 4 lub mailowo: sklep@citroen.aso11.pl

Skomentuj:

*

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

© Autoryzowana Stacja Obsługi nr 11 sp. z o. o.

Strona używa cookies. Więcej informacji w Polityce prywatności

Citroen Gdynia